het forum voor de verkeerskundigen
 
 
 
 
 Opmerkingen/tips voor de site Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
sgt.flippy
charmander


Geregistreerd op: 03 Okt 2008
Berichten: 6
Woonplaats: Oostham

BerichtGeplaatst: 03-10-2008 23:39:09 Reageren met citaatTerug naar boven

Best duidelijk denk ik wat hierin mag komen.

Het valt me op dat wanneer je een bericht post, je niet automatisch geforward wordt naar je eigen post, dit is blijkbaar een instelling, maar ik vind het in ieder geval handiger. Ook omdat je dan terug op een pagina uitkomt waar het overzicht op staat. De forward pagina linkt enkel naar de traffic corner, wat niet zo handig is.

Ten tweede wil ik gewoon proficiat zeggen en dank u voor het maken van dit forum, afbeelding linksboven is erg leuk en aantrekkelijk. Wie weet als meer volk hier van de weet komt, dat het forum uitgroeit naar buiten verkeerskunde?

Nu even zoeken waar ik de achtergronden weer kon veranderen, kvind de standaard beetje donker naar mijn goesting.

_________________
Pieter-Jan Theunkens
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenWebsite bekijkenMSN Messenger
stijn
schacht


Geregistreerd op: 03 Okt 2008
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: 05-10-2008 10:04:26 Reageren met citaatTerug naar boven

als er teveel volk buiten verkeerskunde opkomt kunnen we altijd een gedeelte beveiligen

enkel als er dingen opstonden die het daglicht niet mochten zien natuurlijk? Wink
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturen
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: Ti2000 by Port-All :: Tijden zijn in GMT + 1 uur
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum